NYHETER 27/11/2019
En frisk tilnærming
For å feire Dynacoats imponerende vekst i de senere årene, har vi gjennomført et oppdateringsprogram for varemerket. Med et nytt uttrykk av Dynacoats egenart og verdier, inkluderer det oppdaterte varemerket en ny visuell identitet, stemme, fargepalett og typografi. Dette oppdaterte varemerket er nå synlig i våre emballasje- og markedsføringsmaterialer.
I de kommende månedene vil du se dette nye utseendet overalt hvor du finner oss i det offentlige rom, som i handelsmedier, på produkthyller, på sosiale medier og på dette nettstedet – med nytt design og ny oppbygning for å la oss kommunisere klarere. De samme forbedringene i nettfunksjonalitet vil også være tilgjengelig på mobilenheter.
Dynacoat gir brukerne en følelse av tillit og selvstendighet – og vi ønsker å levendegjøre disse følelsene med vårt varemerkeuttrykk. Vårt nye merkevaremotto – DYNACOAT. TRUSTED VALUE – oppsummerer vårt løfte til verkstedene.
Hva står Dynacoat for?
Vårt oppdaterte image understreker kvalitetene og tilnærmingsmetodene som gjør Dynacoats komplette billakkeringssystem ulikt alle de andre. Samtidig skaper det nye varemerkeuttrykket en enda sterkere tilknytning til AkzoNobel, hvis lange tradisjoner, teknologiske ledelse og globale ressurser har spilt en stor rolle i å gjøre Dynacoat-merket både sterkt og vellykket.
Dynacoat er et distinkt varemerke, som tilbyr en unik og attraktiv, komplett pakke av produkter, fargeverktøy på markedet, i tillegg til effektiv teknisk støtte og markedsføringsstøtte – til en virkelig god pris. Blant sin lojale og stadig voksende kundebase har Dynacoat utviklet et godt omdømme og mye tillit. Kundene setter pris på enkeltheten, allsidigheten og den konsekvente kvaliteten – som naturligvis drar fordel av AkzoNobel sitt teknologisk lederskap.
Litt mer om de viktigste endringene …
Vår nye logo har et friskere og mer moderne utseende, samtidig som det opprettholder arven fra Dynacoat og AkzoNobel i fargene sine. Ordet "Dyna", som betyr "kraft", sammen med logoens kraftige horisontale posisjonering og blokkform, uttrykker varemerkets sterke, energiske og robuste image.
Samtidig har etikettene våre fått nytt design for enklere og raskere identifikasjon av hver produktkategori, takket være et distinkt fargekodesystem. Topplakk og baselakk som brukes på samme blandemaskin skilles nå lett fra hverandre ved hjelp av fargene og grafikken på spannene.
Dynacoat-markedsføringsmaterialer, inkludert annonser, pamfletter, brosjyrer og nettinnhold, har fått nytt design for denne varemerkeoppdateringen. Det mer tidsriktige utseendet viser frem det moderne og profesjonelle Dynacoat-merket, mens deres konsise, energiske og ærlige tone gjenspeiler varemerkets verdier.
Disse
materialene settes sammen som del av en komplett støttepakke designet
for å gi energi til, forbedre og skape vekst i din
billakkeringsvirksomhet. På våre nettbaserte plattformer finner du
enkelt tekniske data, praktiske råd, nyttige tips, presentasjoner og
videoer om produkter, prosesser, fargeverktøy og andre viktige tema. Du
støttes også av våre Dynacoat-distributører, som gir deg tilgang til
sine dyptgående kunnskaper om ditt lokale marked.